नेपालमा केएफसी र पिज्जाहटले पनि व्यापार शुरु गरेपछि नेपालका मिडियाहरुले त्यसलाई ठुलो घटनाको रुपमा प्रस्तुत गरे । नाफा कमाउन आएको कम्पनीको प्रवर्द्धनमा यति समय र स्थान उनिहरुले दिए कि लामो समय देशको प्रमुख समाचार नै त्यही हो कि जस्तो भयो । सो अवधिको कभरेजलाई अध्ययन गरेर नेपाली मिडियामा व्यापारिक समाचार कभरेजका केही प्रवृत्तिहरुलाई प्रष्ट्याएको थिएँ । पछि मार्टिन चौतारीको प्रकाशन मिडिया अध्ययनमा छापिएको यो लेख धेरैलाई उपयोगी हुने ठानेर यहाँ पनि अपलोड गरेको छु । पिडिएफमा पुरै पढ्नको लागि
यहाँ क्लिक गर्नुस् ।
For referencing:
क्षेत्री, इन्द्रध्वज । ब्रोडशिट दैनिकमा व्यापारिक समाचारको अर्थराजनीति ।
मिडिया अध्ययन ५: ११५–१३३ ।
Kshetri, I. D. (2010). Nepali Broadsheet Dainikma Byaparik Samacharko Artha Rajniti [The political economy of Business news in Nepal's broadsheet dailies]. In
Media Adhyaan 5: 115-133.
Nice blogg post
ReplyDelete